Jumaat, 13 Disember 2013

Cenderahati Kahwin - Goodies Bag


Mexico Butter Bun (Roti Mexico Mentega) siap juga ari ni. Cenderahati pengantin untuk tetamu dihari bahagia. Roti ini satu set ngan kotak sekali. Kaler kotak boleh pilih ikut tema. Kalau tempah awal, apa apa kaler pun boleh. Kalau last minit, kene ikut apa kaler saya ada.. sebab susah nak cari dan tak sempat kalau nak tempah.....  senangkan... tak payah nak fikir nak masuk dalam apa...untuk maklumat lanjut kelik Di Sini



Tema Pengantin ni hijau dan berjalan sampai Ayer Hitam untuk dapatkan stok 1000 unit. Kat Kluang tak banyak dan harga pun lebih mahal..... nak kene tempah bagai.... Klau kat Ayer Hitam, pilih, bayar dan terus bawa balik sambil boleh cuci mata tengok benda lain... tengok je... beli ?.. tak yah la... kat umah dah banyak dan nanti kene komplen dengan orang tukang bawa..... :-)

Memang seronok jalan jalan kat Ayer Hitam,... syurga barang hiasan cuma sediakan duit, masa dan kosongkan boot kereta...

adios...

Tiada ulasan:

Popular Posts

Recent

Popular